2018. december 5., szerda

Tárolódoboz - horgolva

Nagyon menők a horgolt dobozok mostanában. Nem csak pólófonalból készíthetsz ilyesmit, a "rendes" fonalak is alkalmasak rá.

Szürke vastag fonalból horgolt kerek tároló

A doboz, amit itt látsz, Lisa Big fonalból készült. Ez a fonal akril, és elég vastag. 200 gramm 120 méter belőle. A doboz 1 gombolyag felhasználásával készült.

Átmérője és magassága is kb. 20 cm.
Félpálcákkal horgoltam. Nekem ez jobban tetszik, mint amikor rövidpálcákkal horgoltam. A rövidpálcák túl kicsik voltak, úgy éreztem, sosem érem el a megfelelő átmérőt.

A doboz alja 6 kör, a következő sort hátsó szálba öltött rövidpálcákkal horgoltam, hogy jól látható legyen, hol is kezdődik a doboz oldala.

A doboz oldala 10 sor félpálca.
Az utolsó sorban hamispálcákkal horgoltam körbe a dobozt.

A Lisa Big fonalhoz 10 mm-es tű az ajánlott, de azért, hogy jó tartású legyen a végeredmény, 7 mm-es tűvel horgoltam.

Lisa Big fonal: https://www.fonalbolt.com/lisabig

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése