2015. február 16., hétfő

Egyszerű, háromszög alakú kendő Unforgettable fonalból

Horgoltam egy egyszerű, háromszög alakú kendőt az Unforgettable fonal parrot árnyalatából.

Az egygombolyagos projektek közé tartozik. A kendő nem egy hatalmas darab lett, de vállkendőként használható.
A fonal színei miatt olyan farmeros kendőnek mondanám.
Az Unforgettable fonalról azt kell tudni, hogy minden gombolyag egészen más, és egy gombolyagon belül a színek nem ismétlődnek. Úgy értem, nem találsz egy olyan nagyobb szakaszt, ami ugyanúgy ismétlődne, a színek persze ismétlődnek, de nem olyan hosszúságban, ahogy elsőre előkerültek. Ezért is lehet, hogy minden munka egészen másképp néz ki belőle.

A kendő hátulról ilyen

Nyakba lehet vetni

Tényleg egyedi darabot lehet belőle készíteni.
A fonal színei

 A kendőt az alsó saroknál kezdtem, és minden sorban szaporítottam. Addig horgoltam, ameddig a fonal tartott. :-) Na, nem egészen, mert arra is hagytam kicsit, hogy az egész kendőt körbe tudjam horgolni.

Lehet, ki kell próbálni másik árnyalatból is. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése