2015. március 7., szombat

Kendő Tahiti fonalból

Tavalyról maradt egy gombolyag Tahiti fonal, bermuda árnyalatban.

A Tahiti színei

Nézegettem sokat, és néhány hete úgy döntöttem, mégis lesz belőle valami. Gondolkoztam, mire lenne elég ez az egy gombolyag, ami 50 gramm, és azt hiszem, nem meglepő, hogy a kendőt választottam.
A Tahiti kendőm mintája közelről

Gondoltam, akkora lesz, amekkora, mert biztosan értékelhető méret lesz, legalább akkora, amit nyakban lehet hordani.

A kendő mintája
A végeredmény nem is rossz! Ugye? :-)

A kendő színei nagyon szépek, az első zöld annyira nem tetszett, (ez a nyaknál levő rész) de egy idő után nagyon szép szín kezdett jönni. Ekkor lelkesebben horgoltam, mert kíváncsi voltam, milyen árnyalat következik.

Közben a kendő növögetett, szinte észrevétlenül.

Nincs blokkolva, lehet, nem is lesz, ennek ellenére egész szép lett:  fesztáv 134, magasság 57 cm.

Így is lehet viselni
Négyes horgolótűvel horgoltam.
Több képpel megnézheted itt is: http://ravel.me/Fonalboltcom/tk

Ha tetszik a kendő, szeretnél ilyet, de nem tudod meghorgolni, akkor írj!

3 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszik a kendő, de valahogy sehogy sem tudom leolvasni a mintát. El tudnád esetleg küldeni nekem? Köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://tanulj-horgolni.blogspot.hu/2015/04/tavaszi-szello-kendo-bemutatkozasa.html

      Törlés