2018. február 16., péntek

Kendő Tahiti fonalból

Ez a kendő 2 gombolyag Tahiti fonalból készült. Az egyik új árnyalat, a catalin.


Tahiti fonal

Az első gombolyag végén úgy láttam, nem elég nagy a kendő, ezért a másodikat is megkezdtem. Volt tervem arra, hogy a pink részt kihagyom, de végül benne maradt a második pink csík is.
A második gombolyag mindig sokkal gyorsabban fogy, ezért kiszámoltam, kb. 17 sor jön ki a fonalból, mármint a második gombolyagból. Ahogy sikerült túljutni a pinken, és egy sor volt a következő színből, már el is kezdtem a befejezést.

Alakulnak a színek

Jól tettem, így elég volt a fonal arra, hogy a felső szélt elkészítsem, és az oldalára tegyek szegélymintát.
4 mm-es tűvel horgoltam, jut eszembe. :-)
A kész kendő

c2c technikával készült a kendő.
Fonal: https://www.fonalbolt.com/tahiti-fonalak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése