2012. július 23., hétfő

Vízparti szett

Vízparti szett (kalap és kis táska)

Megvallom, eszemben sem volt ilyet készíteni, de engedtem a rábeszélésnek, hogy pályázzak valamivel egy játékban. Mivel a pályázat beadási határideje a következő nap volt, egyértelmű volt számomra, hogy nagyobb dologról szó sem lehet, már csak azért sem, mert meghatározott fonalakból kellett dolgozni. Abból meg nekem nem túl sok van, ráadásul színenként 1, maximum két gombolyag. A kettő persze sötétbarna, ami nem kifejezetten nyári szín.

A tengerész-stílus mindig is tetszett, gyerekkoromtól kezdve mindig volt kék-fehér csíkos rövidujjú pólóm. Gondoltam, akkor készüljön egy kék és fehér kalap. Az igazi az lett volna, ha sötétkék és fehér, de ezt elvetettem, mert a sötétkék nagyon meleggé tenné a kalapot.

A szett színei

Így alakult ki a színösszeállítás. A fehér sem fehér, mert olyan színem nincs ebből a fonalból, ez törtfehér. Nem vakító fehér, de elmegy fehérnek.

A kalap oldalán gondoltam a csíkozást elhelyezni, méghozzá a másik 3 színből, hogy a karimára elegendő legyen a világoskék.

A szett kalapja

Végül, amikor lemértem a művet, nagyon meglepődtem.
A kalap 61 gramm lett!
Biztosan számít az is, hogy az előzőekkel ellentétben nem rövidpálcákból készült a karima, és nem 16 sorból áll. Akkor nem lettem volna készen ilyen hamar.:-)

Melyik fonal az, ami ilyen szorgalmas volt? Catania.

A kalappal nagyon hamar elkészültem, úgy éreztem, még van erőm és időm egy kis táskára. Már készült ilyen kis táska több is, hát miért ne legyen ehhez a kalaphoz is egy?

A szett táskája

A táska mintája a kalap mintája is egyben, de egészen másként néz ki. A csíkozás más, a kis táskán több csíknak kellett lennie, és ugyebár a fonal mizéria miatt igyekeztem a színeket egyenlően fogyasztani.
Akkora csak, hogy zsebkendő, igazolvány, némi pénz és kulcs elférjen benne.
A meglepő az, hogy a kis táska 42 grammot nyom!

Az alja figyel!:-)
Így lett készen nem egészen 22 óra alatt a Vízparti szettem. (Nem, nem ennyit dolgoztam rajta, csak ennyi idő telt el az elhatározás, és a két darab elkészülte között.)
Utána jött a fotózás, a fotók méretre igazítása, a pályázati lapok kitöltése, és az egész anyag elküldése. Nem is az utolsó percben végeztem, mert már 19 óra körül elküldtem a pályázatomat.:-)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése