2019. április 26., péntek

Ananászos felső Diva Plus fonalból

A másik kedvencem az ananászmintás felső, már-már hagyományosan horgolok egyet minden tavasszal.

Idén is van megfelelő fonal, amivel ki tudtam próbálni. Idén az Alize újdonsága, a Diva Plus fonal adott lehetőséget egy felsőre. :-)
A nílusi zöld árnyalatot használtam, ami szerintem szinte a Catania 402 rezeda árnyalatával azonos. (Jó, nem azonos, de nagyon kevés az eltérés.)

Alize Diva Plus ananászos felső

Tetszik a fonalban, hogy 4 mm-es tűvel horgolható. A megszokott Diva kinézet, tehát mercerezett, selyemfényű, mikroszálas akril.

A felsőhöz 3 gombolyag fonalat használtam.
A felső része a leírás szerinti, de utána már nem horgoltam több ananászt. W minta, 3 láncszem 2 W között. Az ujja szétválasztása után ezzel a mintával dolgoztam a tunika aljáig.

Az a helyzet, erősen elgondolkodtam azon, folytatom, és ruha lesz belőle. Egyedül az tart vissza, hogy szerintem a fenti részen az ananászminta csúcsánál levő hézag elég nincs túl jó helyen. :-)

Amikor még csak ekkora volt
Az első két ananászos felső.
A 2018-as Corsica fonalból.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése