2016. május 22., vasárnap

Divatos felső - hétvégi projekt

Az a helyzet, egy másik, körből készülő felsőt kellene befejeznem, de az elég lassan megy.
Megtalálta, vagy találkoztam ismét ezzel a felsővel, és alaposan megszemlélve úgy találtam, ez sokkal hamarabb elkészül, és sokkal egyszerűbb.

Horgolt tunika szalagfonalból

Mostanában a túlméretezett dolgok a menők, ez annyiban egyszerűsíti a helyzetet, hogy a leírásban nincs 6-8 féle méret, és nem lehet eltévedni, valamint az elkészülő kis valami szinte minden méretre jó. (mondjuk úgy 120 cm mellbőségig biztos)

Megdöbbentően gyorsan elkészült, nem fogyott el a lelkesedés a felénél.
Szalagfonalból horgoltam, a másik felsőt kezdtem ebből a fonalból, de egy kemény terítő kinézetű valami lett. Az a helyzet, ezért is nincs túl nagy lelkesedés a másik felsőhöz, mert igazából már meghorgoltam két darabot, csak az elsőt sürgősséggel alakítottam át az itt látható tunikává.

A szalagfonal fura egy jószág, ki akartam próbálni, az biztos, a horgolás nem annyira barátja. Arra jó, hogy az ember megtapasztalja, hogy horgoláskor a fonala összepödrődik, és időnként ki kell pörgetnie a munkát, különben oda a szalagszerűség.

6 mm-es tűvel horgoltam, a fonalhoz 4 mm az ajánlott, a terítő feeling azzal a mérettel jött ki. 25 dkg fonal kellett, az utolsó gombolyag a két oldal utolsó sorainak feléhez kellett, valamint az összehorgoláshoz.
Kicsit közelebbről

Red Heart modell, az eredeti két színből készült, eleje és háta eltérő.

Nyugodtan vágj bele, nem olyan bonyolult, a leírás is eléggé érthető. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése