2012. november 20., kedd

Sapkás könyv

Ugye tudjátok, hogy van egy könyvem a sapkahorgolásról.

Online, vagyis letölthető.

Tudom, sokan nem a monitor előtt horgolnak, vagy legalábbis szeretnék ezt elkerülni. Már régebben felmerült, jó lenne, ha a könyvet nyomtatásban is meg lehetne kapni.

Már tavasszal számolgattam, és úgy találtam, az az ár, amit kérnem kéne egy kinyomtatott példányért, már eléggé elgondolkoztató.

Ezért átdolgoztam a könyvet. A tartalma csak minimális mértékben változott, a képek egy része esett áldozatul, és kisebb betűkkel, valamint kisebb sorközzel elértem, hogy a borítóval együtt 24 oldalas.
Sapkás könyv, rendelhető


Update!

A könyv kinyomtatott változatának árusítását befejeztem. A pdf változat természetesen kapható.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése