2016. augusztus 7., vasárnap

Egy téma, több előadás

Készítettem 3 kis valamit, ami azon túl, hogy tároló, megmutatja, mennyit számít az, hogy milyen pálcát használunk.


Dobozkák Bravo Big fonalból

Tehát adott a Bravo Big fonal, amiből úgy gondoltam, nagyszerű kis dobozok lesznek.
Ez így is van! :-)

7 mm-es tűvel horgoltam, a cél az volt, hogy megtudjam, mekkora lesz egy-egy doboz akkor, ha rövidpálcával, félpálcával illetve egyráhajtásos pálcával horgolom.

Egyráhajtásos pálcával

Mind a három 7 mm-es tűvel készült, és ugyanannyi sort horgoltam.
Az első körben, 6 rövidpálca, 10 félpálca, illetve 12 egyráhajtásos pálca volt. A következő két sorban szaporítottam. Először minden pálcára 2 pálca került, majd minden másodikra horgoltam  kettőt.

Félpálcás dobozka

A negyedik sorban szaporítás nélkül folytattam a munkát. 5 sort horgoltam összesen, a két nagyobb szélét hamispálcákkal is körbehorgoltam, így erősebb lett a doboz.

Rövidpálcákkal horgolt doboz

Az átmérők, 14, 11, 7 cm. Természetesen a legnagyobb átmérője az egyráhajtásos pálcásnak van.
A magasságok ugyanebben a sorrendben: 10; 8,5; 6 cm.

Az első képen látszik, mi mekkora, a többi képen nem annyira. :-)

Érdemes kipróbálni Valamelyik vastag fonalat, hogy viselkedik, amikor vékonyabb tűvel horgoljuk.
Bravo Big, Lisa Big fonalak remek alapanyagok ehhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése