Gyors segítség - Egyéni oktatás

Azt tapasztalom, sokan tudnak horgolni, legalább egy kicsit, és mint tudjuk, már néhány pálca ismeretében látványos és szép, hasznos dolgokat lehet készíteni.


A problémát a minták olvasása, értelmezése jelenti.

  • Lehet, hogy a leírás magyarul van, de a kezdő horgoló nem tudja azt értelmezni. 
  • Lehet az is, hogy a leírás rajz, és azt kellene megérteni.

Ezért egy olyan lehetőséget kínálok, hogy amikor egy kiszemelt mintát, leírást nem értesz, szeretnéd valakivel átnézni, megbeszélni, hogyan is kell nekikezdeni, majd folytatni a munkát, akkor ebben segítek.

Személyes "konzultáció" horgolás témában.


Milyen kérdéssel fordulhatsz hozzám?

Nem érted a minta leírását, bár magyarul van
Nem tudod, a leírásban használt kifejezések mit jelentenek, mit kellene horgolnod.
A kiszemelt modell rajzos, a rajzon nem tudsz eligazodni.


Mit várhatsz tőlem?


  • Fordítás magyarról magyarra.
  • Fordítás horgolási nyelvről kezdő horgoló nyelvre.
  • A problémás részek együtt horgolása. (pl. szeretnél egy gömb formát horgolni, de nem tudod, hogyan kell szaporítani, fogyasztani)
  • A leírás értelmezését, elmagyarázását. Addig magyarázom, ameddig meg nem érted. (pl. Kendő horgolásánál a hogyan kezdjük, és hogyan haladunk tovább kérdése)
  • A problémás részek részletes magyarázatát, amit együtt leírunk úgy, ahogy te később is megérted.
  • Elrontott minta, munkadarab megnézése, a hiba megtalálása, segítség a javításban.
  • Rajz olvasásának megtanítása, különös tekintettel az általad elkészíteni kívánt darab rajzára.
  • A rajz lefordítása szöveges leírássá.
  • Tanácsot abban, hogy egy általad kiválasztott mintát a te tudásszinteden érdemes-e elkezdeni.
  • Milyen fonalat válassz, vagy meglevő fonaladból mit érdemes készítened, a kiszemelt minta alkalmas-e a fonalhoz.
  • Segítséget abban, hogy megtanuld a kiválasztott projekthez feltétlenül szükséges öltéseket, technikákat.


Az angol nyelvű leírásokat szóban mondom el magyarul, úgy, hogy érthető legyen, mit kell csinálni.

Egy ilyen alkalom szintén 90 perces, és 3.000 Ft-ba kerül.
Egyeztetett időpontban, ahogy mindketten ráérünk.
Bátran írj! horgolasok kukac gmail pont com

Ha ingyenes segítséget szeretnél, akkor a blogomban, mások blogjaiban, kereshetsz választ, fórumokon, Facebook csoportokban tudsz kérdezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése