2014. szeptember 11., csütörtök

Könnyű sál, kezdő horgolóknak is

Végy egy gombolyag vastag fonalat, de nagyon vastagot ám, és egy hatalmas horgolótűt, 15 mm nagyságút.

Sál Bravo Big fonalból


A sál fél óra alatt elkészül egy ekkora tűvel!

6 láncszemmel kezdtem, és a tűtől számított második szembe, majd a további 4 láncszembe is 1-1 rövidpálcát horgoltam. A sorok elején egy láncszemet horgoltam, majd minden rövidpálcára egy rövidpálcát.

Amikor elértem a megfelelő hosszúságot (amikor már csak a rojtokra való fonal volt a gombolyagból), befejeztem a munkát.

Így néz ki közelről a minta

A rojtokhoz 24 szálat vágtam, ez tetszőleges hosszúságú lehet, de úgy kalkulálj, hogy a rojt felhurkolásához a fonalat félbe kell hajtanod. Egy rojt 2 db félbehajtott szálból áll.
Amikor a rojtot a sálra hurkoltam,készen is lettem.

Jó munkát! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése