2012. december 12., szerda

Sapka és nyakmelegítő

Tudom, hogy nem én találtam fel a spanyolviaszt, de a nyakmelegítő fotózása közben jó ötletem támadt.

Nyakmelegítőt horgoltam, ami tényleg körülöleli a nyakat, méghozzá úgy, hogy közben nem lesz egy hatalmas dupla bumszli a nyakamban.
Valahogy mindig idegenkedtem a nyakban megkötött sáltól és a duplán nyak köré tekert sáltól is, nincs ez másként a többször körbetekert nyakmelegítőkkel sem. Nem előnyös nekem, ha a mellkasomon plusz rétegek vannak (ugye milyen szépen fogalmaztam), és lehet, hogy egy filmélmény is szerepet játszik abban, hogy kínosan kerülöm a hosszú sálakat, és nem kötöm meg a nyakamon.
Nakmelegítőként

Esetleg látta valaki az Isadora Duncan életéről szóló filmet? Nem, mintha az a veszély fenyegetne, hogy a több méteres selyemsálammal beszállok egy cabrioba, de mégis:-)
Ha nem tudjátok, ki volt Isadora Duncan: http://hu.wikipedia.org/wiki/Isadora_Duncan

Hogy rátérjek a nyakmelegítőre, tehát megvan a kellemesen nyakbasimuló darab, amit le kell fényképezni. Persze ismét sikerült olyan színt választanom, amit nehéz fotózni. Ebben verhetetlen vagyok.
A nyakban készült fotók után a nyakmelegítő levétele közben jött az ötlet, fényképezzük le széles hajpántként is! Tükörben megnézve megállapítottam, hmmm, nem is rossz!
És milyen finom meleg volt! :-)
Széles fülmelegítő-hajpánt

Mivel sajnos egy-két sornyi fonalat a második gomgolyagból kellett vételeznem, úgy gondoltam, akkor legyen teljes szettem! Horgoltam egy sapkát is.

Barna horgolt sapka a nyakmelegítőhöz

A sapka jól hozzásimul a fejemhez, de ez volt a cél, hogy a nyakmelegítőt még rá lehessen húzni, és máris kész a harmadik verzió, amikor a nyakmelegítő sapkaként funkcionál.

Nyakmelegítő és sapka együtt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése