2012. november 29., csütörtök

Szivárványos mobiltok

A szivárvány a legegyszerűbb módon jött létre, ez a fonal neve!

Lisa Color fonal, rainbow színben.

Az a vicc, hogy ha megnézed a színkártyát, a Lisa fonalnak csak színkódja van, neve nincs. Ezzel szemben, ha veszek Lisa fonalat a gyári boltban, akkor a számlán minden esetben van neve is a színeknek. Ezért vagyok ilyen okos, hogy ez a rainbow.

Lássuk a művet!

Horgolt mobiltok

Olyan hosszú láncszemsorral kezdtem, ami majdnem megfelel a mobil szélességének (figyelembe véve a vastagságát is), majd a harmadik láncszemtől kezdve mindegyikbe 1-1 félpálcát tettem.

Amikor elértem az utolsó láncszemhez, oda 3 pálcát horgoltam, és folytattam a láncszemsor másik oldalán  a horgolást. Vagyis most a pálcák aljánál, a másik irányba készítettem a pálcákat.

A sor végén ismét 3 pálca került az utolsó láncszembe. Nem kapcsoltam össze, hanem az első pálcára egy rövidpálcát tettem, és folytatólag horgoltam tovább, immár ismét félpálcákkal.

Spirál alakban, szaporítás nélkül horgoltam olyan magasságig, amennyi kell a mobilnak, illetve még plusz kb. 3 cm-t, hogy majd egy gombbal be lehessen zárni a tokot.
Ennek inkább szépészeti jelentősége van szerintem, mert ha a táskádban van a telefon, és csörögni kezd, éppen elég meglelni és kihorgászni, nem hogy félkézzel még gombolgasd is.

A fonalat itt találod!

Jó horgolást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése