2012. április 13., péntek

Nyári kalap

Találtam egy nagyon szép kalapot, illetve egyszerre hármat!
Garden Party Hat a neve, és szerencsére leírás is tartozik hozzá.
Angolul.
A jó a dologban az, hogy a legkisebb kalap Catania fonalból van, ami legalább nálunk is kapható, és akár a fonal helyettesítése is egyszerűbb, ha nem az eredetiből akarjuk elkészíteni. A másik két fonalat nem ismerem, lehet, hogy azok is nagyon hasonlóak.
A kalapok kisgyermek, nagyobb gyermek és felnőtt méretben készültek.


Nyári kalapok
Sőt! Egyéb előnyök is vannak! Ez a kalap azon ritka modellek egyike, amihez rajz is tartozik, mindjárt 3 is.

A kalap teteje




A karima mintája



A nagyméretű kalap rajza


A kalapot itt találjátok, a leírásával együtt: http://www.favecrafts.com/Crochet/Garden-Party-Hat-Crochet-Pattern/ml/1

Tetszik a kalap? Esetleg valakinek meg is van a leírás magyarul? Szeretnétek, ha lefordítanám?
Várom a válaszokat.

7 megjegyzés:

  1. Szia. szeretném magyarul is és úgy, hogy kezdő is értse. nemrég kezdtem horgolni, nagyon szeretek csak nem tudom olvasni a rajzot.

    VálaszTörlés
  2. Szia, én örülnék egy magyar nyelvű leírásnak! Köszönöm, hogy feltetted! Nekem nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés
  3. Hahó, végre megtatláltam a keresett mintát :) megvan magyarul is ?

    VálaszTörlés
  4. Szeretném ha leforditanád magyarra, meghorgolnám az unokámnak , köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  5. SZIA LÉGYSZIVES MAGYARÁZD MEG HOGY KEL EGY KALAPOT HORGOLNI MERT ÉN PROBÁLTAM DE A KARIMÁJA NEM SIKERÜLT

    VálaszTörlés